onsdag 27 juli 2011

Norge

Det som hänt i Norge är så tragiskt, hemsk och ledsamt. Jag kan inte sluta att titta på eller läsa om det som hänt. Ofattbart!
Hur sjuka människor finns det eg? Hur straffar man en så´n människa? Han ångrar sig inte...sjukt ju!
Dödsstraff är inte ett straff...då kommer han ju undan. Nää, han borde få lida resten av sitt liv!


Idag har jag varit på sta´n med Ingela och lunchat. Samt babblat av oss en hel del. Hihi! Även shoppat en hel del fynd. Har köpt nya träningskläder för nu jäklar...nu får det vara nog med chipseriet ( jag har ätit lite nu ikväll, men det var bara lite ) nu ska jag ta tag i "dallret" och bli lite mer fast. Hehehe
Imorgon ska jag till Malkars och fixa träningskort. Känns hur bra som helst.

Har andra saker "på G" oxå och jag känner mig verkligen laddad till max. Wiiihooo! Mallas nya liv är på ingång!

Emma har varit med sin mormor en stund idag och dom har hälsat på gammelmormor Siv.
Jag var hos mamsen och tog en kaffe förut. Dom packar och står i där hemma. Dom ska snart flytta in till sta´n. Mitt i centrum för att vara exakt.
Kommer nog bli bra, men Emmis och jag kommer att sakna dom.

Josse och barnen var här på en fika förut och lite lek o bus i trädgården. Jag skulle spela lite boll med Robbin men Herre Gud vad kass jag är. Min fot skjuter ju snett hela tiden. Siktade mot mål men hamnade nå´n helt annanstans. Urusel!

Ser på vädret nu att det blir regn i morgon. Jahopp...det var inte länge man fick njuta av solen. Ååå vad segt det är. Svensk sommar suger.
Jag vill resa till sol o värme NU!

I kväll blir det sängen tidigt, TRÖTT!

Natti natt!

Just nu tänker jag på min vän Sara som är på Bon Jovi i Barcelona. Är inte ens glad för hennes skull, jag är avundsjuk och bitter hehehe
Skojar bara Sara. Jag hoppas du har sjukt kul nu, antar att du gråter av lycka!
Puss puss vännen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar