torsdag 6 maj 2010

Yrsel

Jag har ju, som jag sagt tidigare, haft lite problem med yrsel till o från. Inatt och idag på morgonen har det verkligen varit hemskt. Jag vågar knappt röra huvudet. Går stel som en pinne och rör mig i slomotion för att slippa yrseln. Har fått en tid till öron-mottag om 2 v men jag ska till läkaren idag för att ev få en akuttid.
Dom pratade nå´t om kristaller i örat som far runt???
Jaja, det blir nog bra. Är inte döende men det är förbannat läskigt att vara så yr.
Inatt när jag vaknade så visste jag knappt vart jag var. Trodde jag hade varit ute o festat och att alkoholen hade satt sina spår :)

Förutom läkartid på schemat så blir det en lugn dag med familjen. Måste umgås med mannen som lämnar mig imorgon för 3 dagars golfresa ;)
Jag tror nog att vi kommer sakna varandra men egen tid är viktigt för båda parter.
Han åker på golfweekend och jag får åka på shoppingweekend. Kan inte bli så mkt bättre ju :)

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar