fredag 14 maj 2010

"Babbel & skratt" kväll

Ibland är det skönt att få babbla, skvallra, prata minnen o skratta så man får ont i käkarna. Har haft en så´n kväll med Pillan. Det behövdes. Ibland känns det som att jag bara är mamma. Jag glömmer bort vem Malin är.

Idag har varit en mycket bra fredag. Ja, förutom att Emma vaknade vid 05.00 då ;)
Emma och jag tog en promenix imorse, sen fixade jag mig och åkte in till stan.
Har varit en runda på fika hos mams o paps. Lina hade bakat...igen ;) och hon bjöd på VÄLDIGT goda kakor.
När Pillan kom hit så drog vi o hämtade mat. Emma underhöll oss tills hon somnade sen har vi bara suttit o babblat hela kvällen.
Nu är jag så trött i knopp o kropp att jag snart sitter här o somnar.
Sova, sova, säng, säng, säng...YES!

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar