måndag 10 maj 2010

Hjälp!

Uttråkad, rastlös, trött...hjälp!
Orkar inte göra nå´nting men vill ändå hitta på nå´t. I-landsproblem!

Ingen bra dag idag...och inte blir det bttre av att man tittar ut. Och så har jag en dotter som står o sliter i mig o gnäller konstant. Fattar inte hur hon kan vara sååååååå snäll när hon sover över hos mormor o morfar. Mamma sa att hon hade lekt hela tiden, varit glad och dom hade inte ens märkt att dom hade henne där hemma. Öh, va? Är det samma Emma vi pratar om?
Jag ska ju inte behöva sysselsätta lilla damen hela tiden för att hon ska vara nöjd?!

Hon har varit riktigt duktig inatt. Vaknade bara 1 gång och ses sov hon till 07.20 och då vaknade jag av att hon satt o lekte i sin säng.
Emmas favorit just nu är en liten apa.
Och så sjunger hon: "bumpa, bumpa" Det är från sången "Tänk om jag hade en liten liten apa, umpa, umpa, falle ralle ra"

Nu ska jag ta av mig pyjamsen iaf och försöka piggna till lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar