måndag 31 maj 2010

Busiga Emma

Emma placerar ut saker på helt fel ställen i huset. Man får små överraskningar hela tiden.

Nyss hade jag riktigt bråttom till toan. Byxorna var halvvägs nere och jag var redo att sätta mig innan jag kommit in på dass MEN tji fick jag. Emma hade placerat ut ett tiotal mynt på toalocket. Så det var bara att knipa ( tur att man varit duktig på att göra knipövningar ).

Man kan göra små "fynd" i sina skor när man ska ta på dom, O.B, hårband, pusselbitar eller kex. I sängen när man ska lägga sig så kan det ligga en bil eller lego under täcket.

Hennes blöjor ligger lite här o var ( dock inte använda ) i huset. Idag roade hon sig att sätta en på huvudet som en mössa.

Våra nycklar ligger aldrig där dom ska och har man tur så slipper man leta efter tv-dosan på kvällen.

Detta söta lilla barn, så full av bus o energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar