tisdag 4 maj 2010

Stockholm i mitt hjärta

Den årliga sommartrippen till Sthlm med Pillan blir av även i år. Wiihoo!
Hotell o tåg bokat. Faan va nice!

Jag älskar Sthlm. Om jag hade möjlighet så skulle jag flytta dit på stört. Men min man som har bott där i 11år är inte lika sugen på att flytta tillbaka. :(

Idag har jag haft en heldag på sta´n. Lunchat med kusin E och syster P. Mötte upp Pillan och fikade, sonen kom även dit och så var vi och shoppade avslutningskläder till honom.
Emma har varit hemma hos pappa. Dom har haft en jätte mysig dag. Emmas förkylning hänger ihärdigt i. Nu börjar ( varning om man är känslig ) snoret bli gul-grönt och tjockt, det sägs vara ett tecken på att man är påväg att bli frisk??!! Kan det stämma?
Hostan har lugnat sig lite iaf så förhoppningsvis så piggar hon snart på sig.

Imorgon tänkte jag ta mig tid att lägga in lite bilder men nu ska jag ha tisdagsmys med mannen och The Mentalist ;)

Se´n blir det störtdyk in i sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar