måndag 24 maj 2010

Kalas

Det är mycket kalas för oss i Maj månad. Min mormor har fyllt år, Mickes mormor fyllde igår, min mamma idag och Patric på lördag.
Patric fyller 16 på lördag...å herre jisses. Jag börjar bli gammal å det är bara att gilla läget ;)

Idag har vi varit på IKEA o modehuset. Köpte nya skor till Emma. Små söta adidas ballerina och ett par sandaler.
Sara o Theo har varit här en runda och så har vi varit på kalas hos mamsen.
Våra dagar bara springer iväg och man hinner inte riktigt med.

Nää jag får nog fan hoppa i säng nu. Är riktigt trött. Har inte återhämtat mig efter helgens fysiska ansträgning ;)
Känner mig lite dizzy. Nästan berusad. Kommer somna innan jag hunnit lägga huvudet på kudden.
Hoppas på att få ytterligare en toppen natt. Emma sov hela denna natten som var o vaknade inte förrän 07.40 idag. Magiskt!
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar