söndag 16 maj 2010

Bakis?

Nää absolut inte men det känns så. Men det är ju helt omöjligt att bli bakis på 1glas rött o 1 öl...eller?
Vaknade iaf idag med huvudvärk som var olidlig och lite smått illamående. Upp o ge Emma frukost, låg på soffan o hoppades på att huvudvärken skulle släppa men näe...fick använda en livlina. Jag väckte min man, Vi bytte plats. Jag la mig och han gick upp.
Nu har jag sovit 2 timmar o mår bättre men inte på topp. Har en lustig huvudvärk fortfarande men jag överlever iaf dagen.
Lite kaffe nu och så ska man nog bli människa igen.

Jaha och vad har vi på schemat idag? Trädgården, trädgården och åter trädgården. Så söker ni mig så finns jag som sagt i trädgården :)

Om nå´n undrar vad jag gjorde igår så var det middag hos svärmor på Öland. Gott? Jaa, alltid lika gott. Sen mötte vi upp sonen i stan samt goda vänner från Sthlm och tog en fika. Mysigt!
Kvällen bestod av middag och tv. Samt planering inför en kärleksweekend som mannen o jag behöver o vill ha. Vi behöver Micke o Malin tid. Vi behöver kvaltitetstid.
Längtar...

Vår dotter dansar hela yiden. Z-tv går på för jämnan här och hon "shakar" för fullt.
Teletubbies? Pyttsan säger Emma. Hitmix ska det vara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar