tisdag 11 maj 2010

Vilken härlig dag...nananananana

Efter en dag som denna så inser jag hur mycket jag behöver sol för att få energi och må bra. Mitt humör har varit på topp idag.
Men jag har oxå efter denna dagen insett hur mycket jag avskyr fiskmåsar.
Fy fanken för detta vidriga, skrikande, bajsande och tiggande djur.

Vi hade lite picknick i slottsparken idag och tyvärr finns det en hel del måsdjävlar där.
Jag är lite fågelrädd. Får panik när det flyger massa fåglar över mig.
Men förutom måsarna så var det en jättemysig stund i parken. Hoppas på många så´na stunder denna sommaren.

Vi har varit en hel del ute i trädgården idag. Micke var uppe på vinden som är över vårt garage och där hittade han sin gamla trehjuling och en stor traktor med släp.
Emma blev jätte glad. "Tatooo" ( traktor ) skrek hon. Lite roligt att hon kan ha sin pappas saker o leka med. Tur att farmor Ulla hade sparat det. ;)

Nu sover lill-Emmis och jag ska ta ett avkopplande bad. Ansiktsmask o hårinpackning...ett ta-hand-om-mig-själv bad.

Och så håller vi tummarna för mer sol...( håll hårt )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar