onsdag 19 maj 2010

Titta, Titta

Emma upprepar dom orden heeeela dagarna nu. Vi tittar på allt just nu, trots att det är saker vi sett fler 100ggr ;)

Asså jag får panik. Jag är mamma"LEDIG" men hinner fan ingenting. Jag hinner inte med min familj, mina vänner o mitt hem som jag skulle vilja göra. Och jag hinner framförallt inte med mig själv. Jag bortprioriterar mig själv hela tiden och saker jag vill, borde o måste göra hänger som ett stort grått moln över mig. Gaaaah!
Jag stressar konstant. Jag stressar alltid när jag ska iväg, jag stressar när jag lagar mat, när jag äter, när jag städar, jag stressar på dass ( spolar ju för fanken innan jag hunnit sätta mig...ja, så pass är det ) jag stressar nog i sömnen oxå för jag vaknar fan aldrig utvilad!!!
*djuuuup suck*
Jag vill, jag borde, jag måste, jag ska...dessa ord hör jag hela tiden i mitt huvud! Förutom Emmas titta-titta då ;)

Nu ska jag stressa runt med dammsugaren lite. Ska försöka ta några klunkar kaffe i förbi farten oxå och kanske torka av på toaletterna, samtidigt som jag förbereder lunch, plockar upp allt Emma har röjt fram, sätta på henne ny blöja och så fixa mig själv lite. Men vadå, det är ju lugnt. Jag hinner ;)
Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar