onsdag 12 maj 2010

Onsdagsmys

Idag har jag varit o gjort massa yrselövningar på öronmottagningen. Hua! Snurrigt värre blev det. Nu får vi väl se vad som händer. Ska få en remiss tillbaka snart igen.

Vad har vi mer gjort idag? Storhandling på Maxi, rensat i källaren ( vilket vi kommer få fortsätta med hela helgen ) kaffe med syrran och nu väntar grillen på att få tändas. Grillat. Wihooo!
Tror jag ska öppna mig en grillöl nu. Antar att min man redan har gjort det. Han är jäkligt snabb med att ta en öl när det ska grillas. Det är nå´t psykologiskt, han måste ha en grillöl när han grillar.

Min dotter har mundiarré och ändå kan hon inte prata riktigt än. Hur ska det då bli sen? Öronproppar tack!
Hon går runt o babblar o babblar o babblar. Man förstår som sagt var inte hälften av det hon säger men det är bara att hålla med och se glad ut.

Nu ska jag duka på vår inglasade altan så vi kan sitta där ute o äta...mys, onsdagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar