torsdag 13 maj 2010

Varning!

Ni kommer i fortsättningen få se en osminkad Malla. Min dotter drog ner min sminkväska i badet nyss. Klet o gegg av det mesta.
Och vem fan kom på att man ska räkna till 10 ? Det hjälper ju inte ens om jag räknar till 100 eller 1000 jag blir galen iaf. Gaaaaah!!!
Hur kommer det sig att en liten mini människa kan ha så extremt långa armar? Och varför ska hon vara på allt? Och vem där uppe vill straffa mig?
Inte går det om när jag gifter mig heller för jag är ju redan gift. Och tur är väl det eftersom jag kommer gå omkring som en ragata utan smink nu. *suck*

Vet inte om jag ska skratta eller gråta? Gråta hjälper ju inte för skadan är redan skedd, lika bra att skratta så känns det kanske lite lättare iaf.
Smink liksom, vem har dött av att vara utan smink? Äh, inget att gråta över lite smink. Finns ju värre grejer. Tänk på dom i Afrika som knappt har vatten o mat. Nää, just det Malla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar