söndag 30 maj 2010

Morsdag

Jag har firat morsdag med att först stå på loppis och sälja lite "skit". Fyndade en väldigt fin gunghäst i nyskick till Emmis för bara 100 kr.
Mamma bjöd på pizzamackor och tårta nu på eftermiddagen. Gott! Tack!
Nu har jag precis powerwalkat och resten av kvällen ska jag spendera med min son. Filmtajm.
Är helt slut efter en helg i högt tempo.
Kalaset för sonen gick kanon igår och han fick en hel del pengar i födelsedagspresent. Han är så rik nu så han har lovat att bjuda mig på lunch.
Sötnosen hade köpt en bukett blommor till mig idag. När jag kom hem stod blommorna på bordet och ett kort där det stod:
Det är tanken som räknas. Kram på morsdag. Jag älskar dig

ÅÅåååå vad han är fin min älskade son. Jag har uppfostrat han bra ;)
Av Emmis o pappis fick jag ett par nya powewalk skor tidigare i veckan.
Jag är nöjdare än nöjdast och känner mig full av kärlek idag men jag är enormt trött. Har sovit max 3 timmar inatt. Emma har haft hög feber i 3 nätter nu och bökat en hel del varje natt. Fattar ingenting. Hon är pigg annars och inte ett dugg förkyld men har fått feber framåt kvällen o på natten?! Skumt!
Inatt när vi låg vakna så sa Emma sin första mening: Där e pappa.
Vår stora lilla tjej!

Äh fan, jag orkar inte skriva mer idag. Känner att jag har lite bloggtorka. Men jag ska ladda batterierna och ta tag i bloggeriet snart igen. Och det kommer lite nya bilder i veckan.


Kram på er alla mammor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar