onsdag 2 juli 2014

Härligt väder

På riktigt. Vad händer? Regn. Åska. Regn. Lite sol. Hagel (HAGEL??!!) Regn. Åska. Blixtrar o dunder. 
Så har närmsta dagarna sett ut. 
Såååå tröttsamt. Och jag får noll energi. 

Borde ta tag i att fixa en massa här hemma men jag har ingen lust alls. 
Känner mig inte helt hundra heller. 
Trött och slö. Lite gungig. Örat som är ur funktion och så känns det som om jag har ett helt hav i örat. 
Känns fasen som om vattnet kommer ut i näsan ibland oxå. Märklig känsla. 

Fast mitt i allt det trista vädret så måste jag ändå erkänna att det är rätt skönt att bara göra ingenting. 
Och vädret är ju tyvärr helt omöjligt att påverka. 

I morse sprang jag en runda. Gick så där. Inget tempo alls. Orkade inte. Men jag klarade 5 km iallafall. 

Sprang även i förrgår. Lite bättre tid då iallafall. 


Nu sitter vi på inglasade altanen och lyssnar på ösregnet. Mysigt. 
Så rogivande att sitta här. 
Vi plockade fram allt möjligt gott vi hade i kyl frys o skafferi och fikade lite.





I em kommer Patric o Tilda. Tacomys o spelkväll på schemat. Trevligt.❤

Igår var jag med mamma på stan. 
I förrgår var vi hos Ulla och fikade på Ölandschoklad. Och på kvällen grillade vi.

 





Har även skrivit och skickat in krönikan som kommer på fredag. Den handlar om lite blandat. Men framförallt om att våga klättra högt. 

Hoppas ni har det bra trots regn o rusk. 
Det säga att solen kommer till helgen. Hoppas hoppas...☀


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar