onsdag 23 juli 2014

Grattis Emma

Fick höra idag att jag var en livsnjutare. Ja. Kanske är det så. 
Tycker att jag har varit dålig på att njuta av livet senaste månaderna. Orkar liksom inte lika mycket som innan. Men jag försöker ta vara på små stunder. Som nu. 
Emma är på teater med en kompis. 
Micke grillar. Jag ligger i soffan ute. En öl, jordnötsringar o en bok. Underbart. 



Vi har haft två härliga dagar på stranden. 
Har njutit av varje minut. 














Igår lånade vi Emmas kompis Nina och åkte in till Larmtorget för glass o underhållning. 




Jag var även hos läkaren igår igen. Hos min läkare på öron. 
Massa gegg i örat. Det togs en odling för att komma vilken sorts bakterie det är. Är det en "farlig" behövs en dunderkur antibiotika. Annars "bara" några droppar i örat. Tillbaka till läkaren i morgon igen. 
Inget bad. Inget hopp o studs. Ta det allmänt lugnt helt enkelt. 
Trasig trumhinna. Gegg o bakterier. Och massa vätska. Inte konstigt att det gör ont, rinner, prasslar o knastrar i örat. 

Jag blir såååå less. Lite flyt nu snart tack. 
Det enda positiva med detta. Om man ska hitta nåt, är att jag inte behöver bada. Jag skyller på örat. Hihi

Snart lite kött, nypotatis i ugn, halloumi, majs och fetaostsallad. 
Mmmmm...


Grattis älskade lilla Emma på namnsdagen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar