måndag 14 juli 2014

Trakasserad

Min vän Ingela har trakasserat mig i flera dagar nu. Hånar mig om att jag är brännande nära att bli 40. 
Säger att jag kommer få mer gråa hår och rynkor. 

Har fått meddelande från fler så kallade vänner som gärna ha påmint mig om vad som komma skall imorgon. 
Anna skickade en bild på väldigt låååååånga tuttar. Hahaha

Hängtuttar. Det har jag nog redan. Emma undrade nämligen härom morgonen varför mina tuttar lutade så när jag låg ner. Lutade???

Hur som helst så tycker jag inte man gör så mot vänner. Låt mig bara vara. Usch! ;)

Jag känner mig lite orolig. Kommer dom gråa håren o rynkorna ha förökat sig över natten? Och kanske behöver jag nåt att rulla upp mina bröst på?

Har ni en bild, utan smink o fix. Får väl se hur jag ser ut imorgon. 


40 imorgon då alltså. Herre Jisses. 
Ja det är väl bara att gilla läget. 
Mitt i livet. Och faktum är att det känns ganska bra. Känner mig inte mer krisig än vanligt. 

Imorgon blir det kalas för släkten. 
Hade tänkt ha en fest för vännerna sen men måste skjuta på det. Jag har ingen kraft o energi att styra ihop nåt. 
Har varit så mkt hela den här våren o sommaren med tillställningar. Känner mig helt slut. 

Idag har jag mest bara myst hemma med en febrig Emma. 
Mamma passade henne medan jag handlade. Och Lina medan jag var på gymmet.
Jag har städat och fixat lite inför kalaset imorgon. 
Emma o jag är själva hemma. Micke är iväg på golf hela veckan. ( och ja...jag ville att han skulle åka. Vi firade mig i helgen som var...) 

Men...vem sjutton ska ge mig frukost på sängen imorgon?
Emma har lovat att sjunga. Och hon har gömt paket i sitt rum. Jag får inte gå in där. Sötnos. 

I em/ kväll har hon varit pigg o glad och ingen feber. Skönt. 


Nu ska jag och min , fortfarande 39-åriga kropp, krypa ner och sova. 

Imorgon ska min vän Helena bjuda på lunch. Det uppskattas ❤

Natti natt 

Hipp hipp hurra för Kronprinsessan idag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar