måndag 28 juli 2014

Försmak

Kom precis hem efter en enkel o trevlig tillställning hos "grannar" på gatan bredvid ( en del av eliten ).
Vi har fått hjälp av Gustaf i dag med lite trix i kök o på vinden. 
Och efter det blev det en träff hemma hos dom. Vi hämtade pizza. Enkelt men gott.
Skönt med enkla, lugna tillställningar ibland.
Det här var bara försmak inför lördagen. Då smäller det ;)

Jag har inte mått så bra idag. Ont i örat o allmänt less. Men ikväll har jag bara haft väldigt trevligt och inte tänkt nånting på "eländet" 
Skönt! ❤

Idag stängde jag in mig på toa och tårarna bara sprutade. Så trött på oljudet i mitt öra. Otroligt frustrerande. Går inte beskriva. 
Drog till gymmet en runda för att få göra av med lite energi o rensa tankarna.  

Nu ska jag sova. Imorgon kommer lillasyster på en tidig kaffe. ❤

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar