fredag 18 juli 2014

Tai Chi

Igår lunchade jag o Emma med Patric o Tilda. Jag fick presenter av dom. En ny parfym som jag älskar. Och presentkort på min favoritaffär, Haga hem.
Där handlade jag många fina nya saker. Halva priset på massa grejer i butiken. Och ta tre betala för två. Lycka! 


Igår em körde Patric in Helena o mig till Larmtorget. 
Där mötte vi upp Anna och sen gick vi till Krögers en runda. 
Drack två öl. Det var en lugn kväll. Men väldigt trevligt. 
Patric hämtade oss. Han passade även Emma under tiden. 
Så när vi kom hem dukade vi upp kvällsfika på altanen och hade det mysigt ❤







Idag kom Helena o tjejerna hit på trädgårdsmys. Sen åkte vi till Ikea o käkade lunch. 
Emma o jag drog vidare en runda till Modehuset. Sen gymmet. 
När jag stod o tränade höll Emma på och dansade, trodde jag, bredvid mig. 
-Mamma, vet du vad jag gör nu?
-Dansar?
-Nä, Tai Chi. 

Hahaha. Hur vet hon vad det är?
Underbara unge ❤



Nu ikväll har vi bara haft soffhäng och tagit det lugnt. 


Imorgon ska vi till stranden Emmis o jag. 
Vi tänkte ta med kusin Meja.
Bara åka till Rafshagen några timmar för lite lek , bad o fika. 
Sen måste jag väl hem o ha panik över vad jag ska ha på mig inför upphämtningen vid brevlådan. 
Och vara nervös inför vad som komma skall. 

Vem kommer o hämtar mig? Vad ska jag göra? 
Du/ni som grejar med detta. Bara så ni vet, jag vägrar bada, ligga på spikmatta, gå på eld, leka nån jävla Fångarna på fortet där jag måste ta i råttor o sånt. 
Jag vägrar gå på Sandra, bugga eller dansa limbo.

Ååååå jag är så nervös. Mamma...

Nu ska jag snart gå och lägga mig. 
Tröttkeps. Känner mig lite gungig o illamående. 

Natti natt ❤

Just det. Idag var min krönika i tidningen. 

Och äntligen har mitt hår växt ut så jag kan ha fläta igen. 

Idag tänker jag extra mycket på en vän som tagit ett stort och svårt beslut ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar