tisdag 14 juni 2011

Slutat blogga?

Nej då...jag har bara haft fullt upp ett par dagar. Åkte till Sthlm i lördags, hade en super mysig em i solen vid poolen hos Matte o Lotta, bytte om och drog vidare på Micke o Gittans 40 års kalas med temat charter. Hade en rolig, trevlig och händelserik kväll. Söndagen var även den super, poolhäng, sol och grillning. Mys!
Kom hem igår men då var jag så trött att jag inte ens orkade sätta igång datorn. Grillade och umgicks en stund med tonåringarna, powerwalk och sen tidigt i säng.
Idag har lillsyrran o jag tagit en fika på stan, nu ska jag mysa med Emmis en stund innan det är dax att plocka o fixa lite.

Idag ska det sågas i väggen här hemma, ett nytt fönster ska upp i köket över diskbänken ut emot trädgården.
Shit vad jobbigt det är att leva utan kök :/ Idag blev det pulvermos och korv som var kvar se´n grillningen igår. Jaja, det funkar väl det med.

Så ni som har saknat mig...nu är jag tillbaka igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar