måndag 20 juni 2011

Bara några dagar...

...kvar till midsommar. Den stora frågan är, kommer vi att kunna vara här och fira med våra vänner? Ska köket bli någorlunda klart? Väntar med spänning...
Vi har ju en liten midsommartradition och firar här hemma med lunch, göra midsommarstång, tipspromenad, lekar, grillning, umgås och ha kul med både stora och små. Great!
Men vi har en plan B, som tur är så kan vi vara hos Nina och Christian och vi är även bjudna till Förlösa/Borshova om det skulle vara så.
Sara o Patrik har oxå midsommarfest.
Men vi räknar med att köra på här som vanligt :)


Idag har elektrikern varit här och fixat lite och i em kommer vår "snickare" och börjar sätta upp köket.

Jag ska snart in och träffa Ingela, fika och babbla. Gutt!


Just det, kom ju på att det bara är några dagar kvar tills jag fyller år oxå...ja eller 3 veckor iaf.
I år har jag väldigt mycket på min önskelista. För man får väl ha önskelista när man är 35 + ?


-Pengar
-Plattång
-Presentkort på Mairo, Ikea, Åhléns
-En digital fotoram
-Kaffemaskin ( det måste man ha i nytt kök )
-Nya vinglas
-Make up kurs på Make up store
-Bli utbjuden på middag ( just nu det jag önskar mig mest hihi )


Fast...jag behöver inga presenter, är bara kul om ni kommer hem till mig den dagen och umgås och har trevligt. Man brukar inte vilja fira att man blir äldre men i år vill jag ha kalas. Har varit två ej så roliga födelsedagar. När jag fyllde 35 ställdes festen in, både jag och Micke låg sjuka. Och sen blev jag aldrig firad...
Förra året så gick Mickes mormor Margoth bort på min födelsedag...väldigt ledsamt och tråkigt :(


Men i år tar vi nya tag...jag blir 37 år , Wiiihooooo! ....eller?


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar