tisdag 21 juni 2011

Känslig

Powerwalkade en runda efter att ha lämnat Emma på dagis och insåg hur sjukt känslig jag är. Ingen hejd på mina tårar ibland. Låten What are words med Chris Medina spelades och mina tårar började tokrinna. Ja , jag gick där på cykelvägen och stortjöt. Fick byta låt för det blev pinsamt.

Men vilken underbar låt med så mycket känlsor.
Ännu bättre eftersom man vet att historian är sann. Hans blivande fru var med om en olycka och fick en hjärnskada eller nå´t liknande och han sjunger om att han aldrig tänker vika ifrån hennes sida.
Killen sjöng denna låten i American idol och han har en magisk röst.

Jag känner mig småseg och frusen idag. Fullt påklädd med täcke över mig i soffan och ändå fryser jag.
Jag vill ha sol!!!

Ska ta mig en kaffe nu sen börja städa lite här hemma i kaoset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar