torsdag 16 juni 2011

Skrattfest

Idag har jag skrattat så mkt att jag har kramp i magen. Härligt!
Jag, Lina, Amanda och Patric har varit och käkat på Krögers och haft en väldigt trevlig och rolig kväll. Man kan inte annat än garva med dom där "tokungarna" ;)
Nu ska Micke och jag se en film med tonåringarna men jag gissar på att jag kommer somna.
Har varit fullt upp idag.
Började dagen med besök hos arbetsterapeut, ( inget roligt besked där dock ) sen frukostbuffé med Ramona, ( mycket trevligt, blir så glad av att träffa henne ) handlade lite, hem och fixade, solade en stund, trädgårdsmys med Emma och så nu några timmar på stan med dom bästa.
En härlig dag.

Idag pärlade Emma ett halsband själv för första gången. Så duktig lilla stumpan.
Hon är stora tjejen nu.

Nähe...filmtjam!

Puss hej!


Nu tänker jag sluta deppa över det jag har "förlorat" och iställer vara tacksam för det jag har.
Vänder man mig ryggen så står jag inte kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar