torsdag 9 juni 2011

Blixtrar och dunder

Jäklar vad det small här förut. Trodde blixten slog ner i vårt hus. Tyckte hela jag vibrerade. Läskigt!
Och givetvis så var jag ensam hemma. Hua!
Men nu skiner solen igen. Härligt!

Jag har tagit en cykeltur till stan idag och uträttat ärenden, fixat lite här hemma, samt packat upp och packat om. Vi åker ju till Sthlm på lördag och imorgon har vi fullt upp med studentfirande. Syrran tar studenten. " Fy faan vad hon e bra"

Nu ska snart Emma och jag cykla till berga till Fam. Andersson/ Hultén.
Vi ska bli bjudna på middag. Underbart!

I nästa vecka har jag bjudit in oss på middag hos Sara, Patrik o Theo. Snälla vänner man har som ställer upp.
Dom var här på en spontanfika igår hela familjen. Mycket trevligt. Emma o Theo busade och pussades för fullt. :)

Ha en bra kväll

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar