onsdag 15 juni 2011

Ingen bra dag

Näää, fy, håll er undan...ingen bra dag idag.
Sår i näsan ( läskigt...jag vet )som bara blir större o större, måste ringa läkaren imorgon.
Behöver nog bara nå´n antibiotikakur igen. Såret återkommer med jämna mellanrum och förra gången fick jag antibiotika.
En hand som forfarande inte har nå´n kraft eller som går att böja, hård, svullen och öm runt operationsärret.
Jag är trött, det sticker och svider i ögonen och jag är på riktigt segt humör.
Orkar inte vara hemma, det ligger saker precis överallt, väskor ska packas upp, kläder ska tvättas,vi har inget kök...usch fy o ve. Idag är ingen bra dag...idag är en gnäll dag!!!

Visst är det synd om mig? :)
Äh, det är inte så farligt som det låter.
Nu väntar jag på att arbetsterapeuten ska ringa upp och så behöver jag få tag på min chef, men sen ska Emma o jag cykla till Netto och på vägen hem ta en fikapaus på Mickes jobb.
Ikväll blir det grillat i all enkelhet, en powerwalk, samt att fixa lite inför höstens happening :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar