måndag 27 juni 2011

Skratta eller gråta?

Ja, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över min väns underliga beteende? Galet är det. Jag fattar ingenting?! Men...finns inget jag kan göra. Jag har försökt förstå, försökt finnas där...ja, jag har försökt på alla sätt men hur länge ska man försöka när man inte får nå´n som helst respons? Hur som helst så har jag gråtit alldeles för mycket så jag skrattar åt eländet istället. Mooohaaaa!What goes around comes around.
Det finns så mycket annat att lägga energi på och andra människor att istället ge sin omtanke till. Punkt slut! Jag ska bry mig mer om dom som bryr sig om mig. Jag har så många fina vänner runt mig som jag ibland glömmer bort. Illa! Men det ska bli ändring på det nu. Skärpning Malla!

Idag har varit en soft och härlig dag. Lite fix här hemma, en tur till stan och nu i kväll har jag fikat med syrran.
Fick ett tokgarv åt min knäppe son som trodde han skulle få köpa en husvagn och ställa på vår tomt där han och tjejen skulle bo. Jo tjena! ;)

Det blev inget B-holm för oss igår, vi hade en soft hemmakväll med filmmys. Och så hade vi ett trevligt besök av Emmas kompis Ebba med familj. Kul att lära känna nya människor. Dom var verkligen hur goa som helst och det känns som att vi kommer ses fler ggr. Emma och Ebba hade jättekul och lekte bra tillsammans. Mysigt!

Känner på mig att det här kommer bli en bra och rolig vecka. :) Vi startar med en tripp till Kolmårdens djurpark på Onsdag och så ett par nätter i Norrköping hos mina fina släktingar.

Nähe...dax för lite skönhetssömn snart kanske?

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar