lördag 18 juni 2011

Lördag

Jahopp, lördag då ja. Känns inte som en lördag. Hur ska en lördag kännas tänker ni då...ja...en lördag ska kännas lite extra typ :)
Fast det har hitills varit en väldigt bra dag och lite extra har det väl trots allt varit.
Sara, Theo, jag och Emma tog bussen in till stan, lunchade, fikat, gått i butiker, varit på Tokiga Ture osv. Nu sitter jag på den inglasade altanen och hör regnet smattrar. Mys! Hade tänkt ut o powerwalka men det får vänta.
Micke o Roger kämpar på i köket. Härligt!

Igår kväll var det lugnt. Ett besök hos mams o paps, grillning här hemma och sen filmkväll. Love and other drugs. Bra film!
Pratade med ortopeden igår...jag fick skäll...fick inte använda handen mer än nödvändigt dom närmsta två veckorna och absolut inte böja den åt nå´t håll.
Hm...inte helt lätt. Hur löser man det? Då hade jag behövt ha handen gipsad??!!
Jag har lätt för att vara omtänksam, att vårda och vara rädd om andra men mig själv...jag glömmer mig själv. Jag bara kör på. Dumt!

Nähe...en tripp till Bauhaus blev det visst inbokat nu ;)

Tjingeling!


Kom precis på att det kanske inte är så mysigt med regn trots allt. Tänker på Emelie och Joakim Heagmann som gifter sig just nu...
Hoppas det slutar regnar och att ni får en underbar dag/kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar