tisdag 20 juli 2010

Tisdag

Idag är det tisdag, imorgon onsdag...o vips så är det snart helg igen. Hjälp! Tiden går för fort...

Idag har varit en vääääääääldigt lugn dag. Har inte gjort många knop idag...har gått på sparlåga. Det behövs ibland.
Nu ikväll har jag haft Pillan på besök. Vi har käkat pizza o bara softat. Syrran J kom oxå hit en runda och då smaskade vi i oss jordgubbar o glass.

Imorgon kommer min älskade son hem igen. Han har varit på en liten semestertripp med sin pappa o brorsa. Har saknat honom...mammas lille pojk. Men jag antar att han bara lär kasta in väskan, byta om och dra igen när han kommer hem. Vem vill sitta hemma med morsan? ;)

Hm...känner mig seg i knoppen. Funderar o grubblar...tänker på saker jag inte borde tänka på.
Tror jag ska hoppa i ett bad och slappna av lite innan jag kramar kudden.
Nattinatt

*tankspridd*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar