torsdag 15 juli 2010

Min födelsedag

För er som inte visste, jag fyller år idag. Wihooo, ett år närmare 40 *suck*
Har fått jättefina presenter av min man o barn idag. Systemkamera med minneskort och en väska till. Rosor, en orkidé, en picknickväska o lotter. Tack! Älskar er<3

Tyvärr känns inte denna dagen så bra som jag hade velat att den skulle göra. Mickes mormor, en väldigt fin, mysig, go och omtänksam liten dam, lämnade oss inatt. Det var väntat och vi vakde igår vid hennes sida. Men det känns ändå ledsamt och sorgligt och jag kommer sakna henne enromt mycket.
Margoth blev 98 år och har fram tills nu haft en bra , lyckligt och friskt liv. Man får vara glad för det och för att hon slapp ligga o lida och fick somna in fort.

Usch alldeles för mycket död och tråkigheter denna veckan :/
Ska försöka glömma för en stund ikväll och fira mig själv lite.

Grattis Malla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar