måndag 26 juli 2010

Funderar

Tänker, funderar o grubblar...

Först om främst så går mina tankar till R.R som begravs idag. Hoppas du får en fin begravning.
Och så funderar jag på Mickes mormors begravning som är på fredag. Usch, jag gillar inte begravningar. Känner mig redan stressad och har lite magont.
Känner mig lite ledsen idag.

Förhoppningsvis så kommer det kännas bättre under dagen då vi får trevliga vänner på besök. Vi bodde hos dom när vi var i Skåne, Höllviken. Nu kommer dom till oss. Trevligt!
Tror vi har läget under kontroll här hemma oxå. Inget stress med städning eller nå´nting. Eftersom vädret inte varit på topp senaste dagarna så har vi hunnit med en hel del här hemma.

Nu sitter jag o Emma och tittar på Fifi. Emma väckte mig i morse och sa: Heeej mamma. Och sen direkt: Mamma, memma, fifi ( mamma o Emma ska se på Fifi, betyder det hehe )Vi har precis ätit lite frukost och snart tror jag vi ska klä på oss och gå ut o gå en runda. Känner att jag har rört mig alldeles för lite sista tiden. Har ju träningsvärk idag efter att ha lekt på Leo´s igår. Hm...*otränad*

Ha en bra måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar