söndag 25 juli 2010

Frågan är...

...om inte jag hade roligare på Leo´s idag än vad Emma hade ;) Jäklar vad kul det är att åka stora rutschkanan.

Blev en spontangrej att åka dit idag. Fam. Hultén ringde o frågade om vi ville hänga på så vi hoppade ur pyjamasen och drog dit. Spontant är roligt. Tack för att vi fick hänga med ;)

Igår blev det en riktigt lugn o soft dag med fixande här hemma och så avslutade vi kvällen med en film som vi somnade till. Hehehe man är inte lika "ung" o hurtig längre. För några år sedan var det kväll när klockan var 23.oo Nu känns det som mitt i natta ;)

Och inte är man som sonen o hans kompis som fortfarande ligger o sover här hemma. Herre Gud, hur trött kan man vara ? Kan inte minnas att jag kunde ligga o sova sååååå länge när jag var tonåring. Men just det...jag är ju så "gammal" nu så minnet börjat ge efter ;)

Nu ska jag fixa med lite bilder.

Ha en bra dag. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar