måndag 19 juli 2010

Strand/Borgholm

Hade en sjukt rolig kväll igår. Partaj för hela slanten. Fint väder, bra band, härlig stämning, goda drinkar, många man kände, mycket roligt folk ...riktigt, riktigt bra kväll. Repris snart igen...tack! :)
Hände en trist incident igår men det är inget jag tänker lägga nå´n energi på. Tänker sluta engagera mig i människor som inte uppskattar mig.

Idag har vi varit på Fonus o begravningen för Mickes mormor är fastställd. Vi lunchade på stan och sen har vi haft en soft em hemma. Emma är lite små hängig.
Mamma ska ha henne en stund sen medan jag o syrran går på ett utegympa pass.
Första gången jag rör på mig på flera månader. Hur ska det gå i den här värmen? Och så är jag bakistrött o seg oxå...*suck* men näe, inte balla ur .Nu har vi bestämt detta så nu är det bara att köra på. Nu ska det gympas. Fan så kul. Wiihooo! *ironi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar