fredag 30 juli 2010

Saknad

Margoth ska idag begravas och fast att jag mycket väl vet att det är livets gång och att Margoth faktiskt var 98 år så gör det ont. Margoth och jag fick väldigt fin o bra kontakt på kort tid och hon kändes som min egna mormor.
En mycket fin gammal dam som var vänlig, omtänksam och med massa humor. En härlig människa helt enkelt som jag önskar kunde ha funnits i mitt liv tidigare och mycket , mycket längre. Emma tyckte väldigt mycket om Margoth. Klappade alltid på hennes hand eller hennes kind. Tror hon kände att Margoth var gammal för hon var alltid så försiktig i hennes närhet.
Emma har fått sitt mellannamn, Elvira, från Margoth.
Önskar att Emma hade fått mer tid med sin gammelmormor :(






Idag tar vi farväl av dig Margoth men du kommer alltid att finnas med oss i våra tankar och vi bär med dig i våra hjärtan.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar