lördag 24 juli 2010

Regn

Aldrig är man nöjd. Är det varmt så är det FÖR varmt och man önskar att det hade fläktat lite. Men blåser det så är det fel. ( fast det blåser ALLTID alldeles för mycket varje gång jag ska cykla. Det är helt sjukt men jag har ALLTID motvind, hur jag än cyklar...skumt! )Om solen skiner vill man ha moln...men om det ÄR moln så suckar man och vill att solen ska titta fram.
Jag är en av dom skyldiga som har önskat mig regn. Kände att jag hade lite jag behövde göra här hemma. Men nu har det regnat färdigt tycker jag. Nu önskar jag mig sol igen ;) Som sagt...aldrig är man nöjd!

Jag hoppas verkligen det har slutat regna ikväll för då är det inplanerat ett besök på Byttan. Först lite käk hemma hos Sara med några vänner till henne och så ska jag även möta upp en "gammal" klasskompis till mig. Nice! Så jag ber till högre makter: Snälla, gör så att det slutar regna!

Nu på da´n så blir det lite att fixa med. Besöka Hansa city, Maxi mm.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar