tisdag 6 juli 2010

Tbax till verkligheten

Från: Sol, värme, äta ute, shopping, goda drinkar, hotell, lyxig frukost...
Till: Mulet o grått, regn, vardag, laga mat, tvätthög deluxe, packa upp...

MEN underbart att få komma hem till min lilla familj ;)
Sthlm i mitt hjärta...jag kommer snart tillbaka! I löööve El Stockholmo

Vad gör man en dag som denna? ( förutom att tvätta en jäkla massa tvätt? )
Jag känner mig små dassig. Rosslig o förkyld. Känner verkligen inte för att bli sjuk nu. Kan bero på ACn i bussen, på hotellet o den iskalla luften på tåget hem. Känslig ;)

Mmm på tal om tåg...SJ suger! ALLTID är det nå´t strul. 2 tim senare än beräknat kom vi hem igår. Segt!
Men det var lyx att åka första klass ;) Gratis kaffe, frukt o kaka, tidningar, internet och riktigt sköna stolar!

Lägger väl upp lite bilder från dagarna, samt förra veckans besök på Ölandsdjurpark så snart jag orkar och känner att jag har tid att sitta här i lugn o ro ( inte har Emma slitandes i mitt ben eller klättrandes på mig )

Och frågan är: Åker vi till Malmö imorg el inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar