onsdag 28 juli 2010

Orolig

Känner mig lite orolig i själen. Känner mig ledsen o lite nedstämd. Är även riktigt orolig i magen och efter varje intagen måltid väntas toabesök ( ursäkta informationen )
Känner mig stressad fast att jag har det ganska lugnt runt mig just nu...
Tror det är begravningen på fredag som stressar mig. Gör ont att ta farväl av någon man tyckte väldigt mycket om. Trots att jag mycket väl vet att det är livets gång och att det var skönast för Margoth att somna in så känns det ledsamt o gör ont i hjärtat :/
Jag vill eg inte gå på begravningen på fredag. Begravningar sätter igång så mycket tankar o känslor och påminner om alla andra man förlorat...


Har haft en trevlig em/kväll iaf. Roligt med lite besök. Vi lagade kycklingsallad ihop och satt o mös på den inglasade altanen o lyssnade på regnet.

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta mig lite kvällsfika o sen...sen så ska jag krypa ner under täcket / Trött, tröttare T R Ö T T A S T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar