tisdag 17 november 2009

Uppäten

Jag känner mig uppäten och helt slut. Emma är verkligen påfrestande nu. Det är bara jag som gäller och jag kan inte lämna rummet utan att det blir tokskrik och tårar som rullar. Så fort hon är i min famn så är hon tyst. Emma är visserligen ganska liten o näpen men jag orkar verkligen inte gå att bära henne hela tiden. Värker som fan i ryggslutet och i min högra handled.
*suck*

Idag ska jag in till stan och träffa Pillan, det är ett bra tag sedan vi sågs nu så det ska bli kul och en latté på stan har jag faktiskt längtat efter.
Ska plocka och fixa lite här hemma först bara. Det är faktiskt ganska kul med vardagssysslor nu igen efter 3 veckor hemifrån. Men, det håller nog inte i sig så länge haha. Men jag får väl passa på att göra allt som behövs innan jag lessnar igen.

Vi har en hel del som ska fixas här hemma.
Tvättstugan och inköp av tvättmaskin. ( pajade ju innn vi drog iväg )
Källaren. Måste få iordning matsalsrummet där nere inför Emmas 1 årskalas så att alla får plats
Rummet till Patric nere i källaren ska fixas
Köket, målning av tak, lägga in nytt golv mm

Och det är en hel del annat som vi är uppbokade på i November o December.
Kalas för Zion, kalas för Alexander, kalas för Theo, kalas för Emma x 2, julfest hos Sara o Patrik
och vips så är det julafton.
Helt sjukt ju...det är ju snart 1:a advent. Vart har det här året tagit vägen?


Trots en underbar resa till Thailand, nygift och allt är super så är jag in the moment på ganska dåligt humör. Besviken på vissa i min omgivning. Känner mig lite ledsen. Men...that´s life, aldrig kan man få vara riktigt glad!
Tur att jag har min man, ( haha skumt att säga min man ) min son och min dotter. Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar