torsdag 19 november 2009

Magsjuk

Jaa min dag/kväll blev inte så rolig igår. Vi drog iväg på kalas hos Zion, tyckte ju att jag kände mig piggare,men så fort jag klev av bussen började magsmärtorna komma. Jag var tvungen att sätta mig och vila i en busskur. Hade enormt ont.
Kom hem till min kusin E och fick nästan direkt lägga mig på soffan. ( förlåt Zion, jag var ingen rolig gäst igår )
Jag fick ringa Micke så han hämtade mig. I bilen påväg hem fick jag kräkas i en påse. La mig klockan 17 igår och sen var jag liggandes hela kvällen. Kräktes bara en gång till men hade som sagt, sjukt ont i magen.
Känner mig väldigt matt och darrig efter gårdagen men det tar jag nog igen idag om jag bara får i mig lite mat och dryck.
Har precis ätit en rostad macka men nu börjar magknipen komma tillbaka.
Hoppar nog i säng o vilar en stund till.
Ska på bio ikväll, eller rättare sagt i natt, med Lina. Vi ska på New moon premiären.
Hoppas bara jag känner mig piggare.

Nu ska jag krypa ner igen och sov mig frisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar