onsdag 18 november 2009

Segt

Riktigt segt att man vaknar klockan 06.00 och inte kan somna om. När man väl får sova så går det inte. Nää, så det var bara att gå upp och sitta här i sin ensamhet och läsa tidningen och dricka kaffe medan dom andra sov. Men, det var rätt skönt det oxå, att få en egen stund.

Nu är det fullrulle på Emma här och just nu vill jag inget hellre än att bara krypa i säng.
Har kraftigt ont i magen och springer skyttetrafik på toan.Vad har jag nu ätit? Kan det vara kaffet jag druckit nu på morgonen? Är det min mage som spökar nu igen? Hur el hur så hoppas jag det går över snabbt. Har inte tid att vara sjuk.
Har tagit 2 magtabletter nu så jag hoppas det lugnar sig. Blir att ta det lugnt och vila innan vi ska på kalas hos Zion i em.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar