måndag 30 november 2009

Första advent...


...var det igår och nu är det bara 1 v kvar tills andra advent. Det går så fort. Det gäller att hänga med och vara fastspänd. Det går i en rasande fart fram till jul nu.
Igår var vi hos lille Alexander på 2 årskalas. Mycket trevligt och gott! Nina var snäll o skjutsade hem mig o Emma framåt em eftersom Micke var tvungen att dra o jobba. Tack Nina. Du är en pärla!
Vi ska fira nyår hos Nina och Christian. Det är en tradition vi har varje år. Vi är hos oss midsommar och hos fam. Hultén nyår. Iår blir vi 4 par med barn som lagar käk ihop ,3 rätters och massa annat gott och har en trevlig kväll tillsammans.
Traditioner är kul. Och trots att jag hade en fantastisk kväll ute på Harrys på min möhippa så har jag konstaterat att jag inte är en "ute" människa längre. Nå´n gång då o då kanske men mest uppskattar jag numera hemmafester. Pensionärsvarning? Eller har jag bara mognat? Hehe, önsketänkande.
Men innan nyårspartajet så ser vi fram emot julfesten hos Sara o Patrik.
Mer hemmafester vill vi ha! Nå´n mer som känner sig manad att bjuda på en fest? Bara ring i så fall hehe
Vi lovar att bjuda in till fest oxå så småningom. En framtida bröllopsfest. Den som väntar på nå´t gott...
Idag vet jag inte vad som väntar. Vi har inget direkt planerat. Tror det är öppna förskolan som lockar mest. Men men...vi får se helt enkelt.
Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar