fredag 20 november 2009

New moon



Inatt var syrran och jag på New moon premiären. Den började några minuter över midnatt och höll på 2 timmar. Dom timmarna gick enormt snabbt. Jag grät, skrattade och var "rädd", med andra ord en perfekt film. Ja, den var verkligen super. Jag säger bara en sak, kääääääärlek på hög nivå!

Emma har sovit bra hela natten. Vaknade kl 06.00 då tog jag in henne till oss sen somnade hon om till 07.30 och då gick hela familjen upp, inklusive min trötta tonårsson, och åt frukost tillsammans. Mysigt!
Emma är så himla förkyld. Super täppt i näsan och rosslig i bröstet. Men ändå har lilltjejen varit på ett strålande humör hela morgonen.
Men nu är vi trötta båda två så sängen och en liten powernap blir perfekt.

Gonatt så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar