onsdag 18 november 2009

Magont

Jisses, vet inte vad som flög på mig imorse. Har haft så förbannat ont i magen hela morgonen/fm så jag nästan varit lipfärdig. Har spenderat mesta tiden på toan. Ingen kul start på denna dagen. Och inte kul för Emma stackaren som haft en opigg mamma. Eller jo, Emma har röjt som bara den här hemma så hon har nog varit nöjd.
Pappa MU kom hem på lunchen så jag fick vila, samt lite cola som jag kunde dricka avslagen. Sägs ju hjälpa mot kass mage. Vet inte om det är en myt men jag inbillar mig att det funkar iaf ;)
Hur el hur så mår jag iaf mycket bättre nu. Inte helt bra, men bättre.

Nu ska Emma och jag fortsätta slå in paket till Zion. Dax för kalas om några timmar.
Undra om jag vågar dricka en kopp kaffe nu innan så jag piggnar till lite? Det kan ju knappast bli värre i kistan.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar