torsdag 10 juni 2010

Sweden Rock

Imorgon drar jag o min man på en liten tripp ner mot Blekinge för att gå på Sweden Rock.
Ska bli kul. Sitter nu och lyssnar på några av banden som ska dit. Lite försmak på det goda!
Min första festival. Vet inte om festivaler är min grej men det är värt att testa. Och åldergruppen är väl iaf 30+ där vad jag har förstått.
Imorgon ska det rockas. Kan ev bli så att jag vaknar med nackont på lördag om det har blivit mycket headbangande. Hehehe

Idag har varit en jättemysig förmiddag med lek o bus. Vi har haft en liten spontan f-grupps träff.
Emma är lyckligt lottad med så många fina killar runt sig och jag har haft turen att få lära känna deras trevliga mammor. Vi har verkligen haft tur som hamnat i en så´n bra f-grupp. Jag hoppas inte vi tappar kontakten nu när det vankas jobb och dagistider för det här är tjejer o barn jag verkligen vill ha kvar i mitt/vårat liv.
Jag vill fortsätta följa grabbarna i det här gänget. Fina killar alla tre. Undra om det är någon av dessa killar Emma ger sin första kyss?! hihihi

Fick reda på en glad nyhet idag vilket ha gjort att jag har känt mig pirrig i kroppen ända sedan jag fick veta :)

Nää nu måste jag göra nå´n nytta här hemma. Jag får inte tummen ur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar