måndag 7 juni 2010

Kinderchoklad...

...finns det nå´t godare?
Är just nu inne i en "vräka i mig allt jag ser" period ( mens dax ) och det är sååå surt för helt plötsligt har jag gått upp dom där 2 kg jag gick ner...Fan!
Vätska i kroppen, svullen mage, ömma bröst, huvudvärk, dålig hy, trött o irriterad...UNDERBART!

Saker som gör mig extra irriterad när jag har PMS:
-smulor på golvet. Kan få jucket av "skräp" under fötterna
-strumpor som ligger slängda på golvet
-folk som "glafsar" när dom äter
-tuggumituggande ( jag tuggar själv mycket tuggumi men klarar inte av att se o höra andra...skumt )
-när man inte tar bort en tom toarulle o sätter dit en ny
-när man inte kramar ur disktrasan ordentligt

Äh va faan, går inte göra en lista. Stör mig på det mesta. Även på mig själv.
Helt sjukt. Jag kan titta på mig själv i spegeln och tänka: Hur fan ser jag ut? ( ursäkta alla svordomar... är oxå ett PMS besvär )

Finns det verkligen inget mirakelpiller mot PMS? Jag betalar bra!


"Älska mig mest när jag förtjänar det minst för då behöver jag det som bäst"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar