tisdag 22 juni 2010

Patric slutar 9:an

Här kommer lite bilder från sonens skolavslutning. Jag är så stolt över min "lilla" älskling. han har kämpat på bra sista året trots skoltröttheten som gärna ville ta över.
Bra betyg fick han oxå, bara massa MVG o VG. Måste väl erkänna att den biten har han nog ärvt från sin pappa. ;)



Fin i fluga ;)

Patrics lillebror Oliver var med på skolavslutningen. Han tyckte nog det var ganska trist och sövande hahaha


Emma är uppklädd inför brorsans avslutning



Min fina lillasyster Amanda som oxå slutade 9:an




Min mamma o Amanda



Mina älskade barn


Patric, hans lillebror Oliver och hans "stekiga" pappa Martin :) ( skägget klär dig Martin )


Syskonkärlek





En stolt mamma med sina fina barn


Middag på Bistro


Coola Oliver






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar