torsdag 24 juni 2010

Nakenfis

Emmas potträning går så där idag. Hon sätter sig på pottan en stund men gör sen sina behov brevid :)
Idag har jag torkat små kisspölar flera ggr och nyss bajade hon 2 långa korvar på golvet som jag höll på att trampa i. ( Jag veeet Patric, du tycker det är äckligt och vill att hon ska ha blöja på. Men du var oxå naknfis när du var liten )
Hon blir ledsen varje gång en olycka har skett på golvet och så hämtar hon sin potta. Tyvärr försent men hon fattar ju iaf vad man har pottan till. Men jag förstår henne. Vem fanken vill göra sina behov på en potta? Tänk dig att sitta o göra nr 2 på en potta. För det första så sitter man jäkligt obekvämt och sen måste man tömma skiten oxå. Iiiooouu. Visserligen skulle jag inte vilja baja i en blöja heller...ännu värre ju!

Idag har jag sååååå mycket att göra men inget blir gjort. Inte min dag idag...bläää!

Tack älskade lillasyster för att du "lånar" Emma en stund så jag kanske kan få nå´t gjort iaf. Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar