måndag 14 juni 2010

Gääääsp

Å herre jisses. Helgens höga tempo börjar ta ut sin rätt. Har gäspat konstant hela dagen. Å så börjar jag bli förkyld, sår i näsan och blåsor i munnen har jag oxå. Synd om mig, eller hur?!

Skulle ha tagit med mig Emma på en långpromenad till min mans jobb men jag orkar knappt röra benen så vi blev kvar hemma.
Tänkte lagt ut lite bilder från helgen men näää, orkar inte ens det.

Lite frisk luft kanske kan hjälpa till lite. Emma är ute i trädgården o leker. Hon tog på sig sina gummistövlar ( alldeles själv ) och så gick hon ut. Stora tjejen nu. Jag tror jag ska gå ut o göra henne sällskap. Måste försöka piggna till lite. När mannen kommer hem ska vi åka runt o beta av vår to do-lista...

Gäääsp!

( detta måste ha varit mitt absolut tristaste blogginlägg??!! Sorry...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar