onsdag 23 juni 2010

Önskelista

Jag fyller snart år, eller snart o snart men om några veckor iaf. 15 Juli för att vara mer exakt.
Eftersom jag inte fick fira min 35 -årsdag förra året pga av att både jag o Micke låg sjuka så vill jag bli ordentligt firad i år.

Min önskelista:

*Thailandsresa ( men det kan jag även få i 1- årig bröllopspresent. Funkar bra vilket som hehe )
*Systemkamera. Jag är galen i att ta kort och då måste man ju ha en riktig kamera, eller?
*En mysig weekend med min man...funkar att åka mitt i veckan oxå :)
*Körkort ( HJÄLP MIG NUUUUUU )

Jaa, det var dom STORA önskningarna nu lite mer rimligare önskningar:

* Pengar
* Presentkort på Kicks, Åhléns, Gina, H&M, Blomsterlandet
* En middag på Mamas & Tapas eller Gröna stugan
* Långa naglar ( nagelförlängning )
* Presentkort på klippning/slingning
* En mjölkskummare. Ingen sån där visp för det har jag. Den här mjölkskummaren som jag önskar mig ser mer ut som en vattenkokare typ
*En svart solstol

Så min älskade man, hoppas du får ut en bra lön nu i Juni så du kan uppfylla alla mina önskningar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar