måndag 29 november 2010

Saknar Emma

Nu gör det så ont i hjärtat av längtan efter Emma så jag vet knappt om jag överlever resan hem...
MEN, det har varit skönt att vara iväg. Skönt med vuxentid, bara vara Malin o Micke i några dagar.
Oj vad kul vi har haft det. Mys med fantastiska vänner som jag kommer sakna som fan nu när vi åker hem. Jag kommer sakna Sthlm överhuvudtaget. Jag gillar "this place". Jag vill flytta hit. Det har jag velat i flera år nu. Micke är som sagt inte lika sugen, han tycker det räcker med dom 12 åren han bodde här MEN...han börjar mjukna nu och är inte lika anti längre.
( Operation övertalning pågår )

Vilken härlig helg det har varit. Oskar Linnros på Berns var riktigt bra.
Bilder kommer när jag kommer hem.

Nu ska vi äta frukost, fixa oss, shopping och lunch sen blir det hem till Emma.
Sonen sitter just nu i en buss påväg upp till Sthlm med klassen. Så vi möts nog på vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar