söndag 21 november 2010

Cykla hit

och cykla dit. Jäklar vad jag har motionerat i några dagar nu. Mer än vad min kropp är van vid. Känner redan nu hur fast och fin min stora rumpa har blivit hahaha
Man får stor rumpa av att cykla och jag vill helst inte ha större nu, den är stor nog. Varför kunde jag inte ha fått en liten och platt rumpa som min mamma?
Hur smal jag än har varit så har jag alltid haft a big ass. Inte kul!

Och vilken tur jag har haft med vädret denna helgen , blåsigt och en jäkla massa regn. Jätte kul!
Mitt regnställ är inte det bästa heller för jag är mer blöt än torr .

Nu blir det en powernap i soffan medan Emma sover middag. Mitt huvud måste vila. Är kaos i hjärnan just nu efter alla intryck och info efter dessa "gå brevid" dagar på jobbet.
Men det kommer nog bli bra det här.
Ska gå brevid imorgon oxå sen har jag min första natt på torsdag. Ska bli kul!
Jag har nog aldrig sett fram emot att jobba så mycket som jag gör nu.
Trots att det har ösregnat och blåst som idag på morgonen när jag skulle cykla till jobbet så har det inte alls varit jobbigt. Visst har det hoppat många grodor i mun mun över de "roliga" vädret men det har det ändå känts kul att åka till jobbet.

Nu ska jag hämta mitt täcke o gona ner mig i soffan o drömma mig bort en stund. Tillbaka till Thailand, sol, värme, stranden och alla fina palmer.
Gud vad skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar