onsdag 24 november 2010

Gråter...

...när jag tänker på att det är 6-7 månader kvar tills det blir varm igen. Gaaaah! Men förhoppningsvis hinner jag o Pillan dra på en restresa nå´nsans till våren så jag får lapa lite sol innan sommaren.

Jag vet att jag kommer tycka det är ganska så mysigt med lite ( obsevera LITE ) snö så småningom, men just nu innan man har vant sig så tycker jag bara det är hemskt och jobbigt.
Och speciellt när det blåser och bara är allmänt kaos oxå.

Idag blir det en plock o städdag. Emma är tokförkyld och jag fattar inte hur det kan få plats så mycket grönt tjockt snor i hennes lilla pytte näsa.
Hon är så söt, går runt och säger: Jag är kyld och snooig ( förkyld och snorig ). Lilla skruttan.
Ska gå ut en liten runda sen så hon får busa lite i snön. Busa av sig lite "gnäll". Jag vet att hon är lite småkrasslig och kanske därför det är mycket pip o gnäll just ju men *suck*, det är påfrestande.
I em ska vi hälsa på Theo en runda. Det var alldeles för länge sedan vi såg nu.

Just det, igår var jag och sniffade på bebis. Söta lilla Ninna.
Japp, nu värker det i mamma hjärtat och jag vill ha bebbe ;)
Jag vill ha bebbe men jag vet inte om jag är redo för IVF igen?!

Nähe...kanske ska stryka gardiner och plocka fram adventsljusstaken. Vi är ju inte hemma i helgen så jag måste göra det innan vi åker.
Tjing!

1 kommentar: